Партнерская программа Vegnonveg [CPS] IN

Похожие программы
EPC 1498$
CR 3.2%
Подтверждение 85.9%
Подтверждение 85.9%
Средн. обработка 64 дней
Средн. обработка 64 дней
PostClick cookie 14 дней
Среднее время оплаты 64 дней

Информация о партнерской программе Vegnonveg [CPS] IN

Company Description - Imagine a smoothie-guzzling vegetarian and a kebab-loving monster opening a sneaker store. One loves modern, tech-loaded shoes, the other loves classic sneakers. That’s VegNonVeg. It represents two distinctly different perspectives bound by one love - sneakers. Their identity is an adapt of the Veg / NonVeg symbol found on all Indian packaged foods. At a basic level, it represents choice, something for all tastes. On a conceptual level, VNV represents open expression and inclusivity.

Campaign Description - This is a Cost-per-sale (CPS) campaign where the publishers need to drive sales on vVegnonveg's website. 

Target - PAN India

 

Хотите продвигать свой бренд?

Email не валидный

Поле не может быть пустым

Поле не может быть пустым

Поле не может быть пустым

Сайт компании невалидный

Поле не может быть пустым

Поле не может быть пустым

Поле не может быть пустым

Значение невалидное

Поле не может быть пустым

Поле не может быть пустым

Спасибо!

Мы скоро с вами свяжемся

Закрыть

Admitad
Admitad
Admitad is a German IT company headquartered in Heilbronn that develops and invests in services for media buying, increasing sales and attracting customers through online advertising, traffic and content monetization and earnings using a single platform.
Founded 2009-09-01, Lise-Meitner-Str, Heilbronn
Founder Alexander Bachmann
Website